سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آکواریوم دیدنی و فوق العاده زیبای پوکت

اگر قصد دارید که سفری خاطره انگیز با تور تایلند به شهر پوکت داشته باشید و از روزهای خود در این شهر لذت ببرید. باید از مکان های گردشگری و توریستی آن دیدن فرمایید. پوکت از لحاظ مکا نهای دیدنی از شهر های پر طرفدار کشور تایلند می باشد. یکی از جاذبه های تور پوکت که هر گردشگرر را در شهر پوکت به خود جذب می کند آکواریوم بزرگ و بسیار دیدنی آن است. این آکواریوم زیبا در 10 کیلومتری جنوب پوکت واقع شده است که شاملل مجموعه ای کامل و بزرگ از ماهی های استوایی و لاک پشت های دریایی و مابقی جانداران دریایی می باشد.

یک تونل در اواسط آکواریوم پوکت Phuket Aquarium ساخته شده است که این تونل کاملا با شیشه محصور شده است. از بالای سرتان ممکن است کوسه، نهنگ، مارماهی و ماهی های زیبا عبور کنند، قرار گیری لامپ های رنگارنگ و مخصوص، زیبایی بسیار زیادی را به این تونل داده است. حرکت در این تونل حس غواصی در اعماق بسیار زیاد دریا را برای شما تداعی خواهد کرد. در روزهای تعطیل معمولا بین ساعت 11تا 11:30 ، برای ماهی ها غذا ریخته می شود که در این روز و ساعت اگر در اینجا باشید، صحنه های زیبایی را خواهید دید.

 گردشگران تور ارزان تایلند برای رفتن به آکواریوم میتوانید از تاکسی در هر کجای شهر که باشید استفاده کنید. ساعت کاری آکواریوم پوکت Phuket Aquarium از 8:30 صبح تا 44 بعد از ظهر می‌باشد.

تور تایلند, آکواریوم پوکت
آکواریوم دیدنی پوکت
تور تایلند, جاذبه های تایلند,آکواریوم تایلند
آکواریوم پوکت
 تور تایلند, جاذبه های گردشگری پوکت, آکواریوم پوکت
آکواریوم پوکت
 تور تایلند, آکواریوم بسیار دیدنی پوکت
آکواریوم پوکت

منبع: https://thailandtor.com/